telefon 800 664 444
volejte zdarma, Po-Pá: 8-19h, So-Ne 10-18h, kontakty
logo

Reklamace zboží v záruční době

"Máte se zbožím, které jste u nás zakoupili, nějaký problém? To je nemilé, ale budeme se snažit co nejrychleji sjednat nápravu."

Jak mám postupovat?

1. Vyplněním polí níže se dostanete na detail objednávky, kde tlačítkem "reklamovat" zahájíte reklamační proces a budete instruováni o dalším postupu

nebo

2. Vyplňte Reklamační formulář ke stažení

Zboží spolu se záručním listem poté pošlete do 14-ti dnů na adresu: 4lol Trade s.r.o., Sirotčí 605/10, 703 00 Ostrava-Vítkovice. Zásilku nezasílejte na dobírku, nebude přijata, děkujeme. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30-ti dnů od převzetí zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Kompletní znění obchodních podmínek naleznete zde.

Váš e-mail uveden v objednávce
Najdete nahoře vlevo na faktuře.
Vyplněte tedy jen email a my Vám na něj zašleme seznam Vašich objednávek.